dimarts, d’octubre 25, 2005

Lluís Mª Xirinacs

He de reconèixer que no estic d'acord amb moltes de les seves afirmacions. Mai no acceptaré la violència, sota cap mena de circumstàncies. Però també diré, que Xirinacs va ser un referent pels meus 16 anys, amb moltes hores de conversa davant la Model.
Què voleu que us digui.... 2 anys de presó????
Per OPINAR!!! Encara que PERILLOSAMENT!

I tants i tants i tants i tants i tants fatxes al carrer???

I com diu l'admirat Llach: i tants i tants i tants i tants neofatxes globals sense judici...

I repeteixo: Cap idea pot legitimar la VIOLÈNCIA !!. Odio la ideologia etarra. Odio la violència de QUALSEVOL IDEOLOGIA. Visca la LLIBERTAT. Visca la cultura i visca el RESPECTE per les idees. Ah i ..... VISCA el meu PAÍS.

he tret l'enllaç per possible interpretació d'apologia estranya. Gràcies amic. Segueixo pensant el mateix, però no serà la meva web un espai propagandístic sospitós.
Jo també lluito per l' independentisme "ferm","pacífic", "constructiu" i "democràtic"

2 comentaris:

Joaquim ha dit...

Noi...això és "apologia del terrorisme".
Ho sento molt i em sap greu per ell( de fet ell es fa responsable de les seves paraules en el seu discurs).
Hi ha tot un moviment a l' esquerra d' ERC ( Maulets, CUP,... que tenen identificacions "batasuneres"( renaixement d' antics moviments ? )i això de la democràcia no ho tenen gaire clar, per molt que s'omplin la boca de pais i de
populars ( que no del PP ).
Prefereixo l' independentisme "ferm","pacífic",
"constructiu" i "democràtic"

ZAGASO ha dit...

Saps que estem completament d'acord. Jo ,fa molts anys, vaig fugir de la Crida a la Solidaritat per OLORAR certa simpatia batasunera. Per tant, no sóc sospitós de res.

Simplement volia contrastar la realitat. Del costat espanyolista tot s'entén i del costat CATALÀ res no s'entén.
Tot i no estar d'acord... noi... què vols que et digui.... 2 anys de presó?