diumenge, d’octubre 26, 2008

Cap de setmana mogut

Divendres a les 21h em tocava entrenar: 60 minuts de cursa continuada i a bon ritme. Per primera vegada em va costar posar-me a córrer! Suposo que tot el dia d'excursió amb els nens del cole ho justifiquen...
Dissabte llevar-me d'hora per passar un dia amb antics i grans amics (ara amb un munt de fills) al Port Aventura. Cues, gentada arreu i calor. Quin horror!!!! 4 atraccions en 8 hores i per 100 euros!!!! i gent, i gent i cues i cues....
A les 22h vaig arribar corrent, a l'única gran satisfacció del dia:concert d'Eliane Elias i Marc Johnson a l'auditori de St Cugat, Increible. Com es pot dominar tant un piano!!! Se'l va menjar... Li faltaven tecles... Força, jazz, matisos... I un grancontrabaixista, com Marc Johnson, tot un virtuós de l'escola Bill Evans. Em va fer ràbia estar tan cansat, perquè era caviar pur.
Ara surto ràpidament a sentir Pedro Guerra. Darrerament s'està comentant per la ràdio que és un cantautor ensucrat i pesadíssim, però a mi m'agrada i m'emociona un munt. I a més,a la gira Vidas, porta un grupet veterà molt bo amb un gran Vicent a la bateria.... M'emporto el meu fill gran ... A veure si li agrada !!!!