dilluns, de novembre 17, 2008

Bon cap de setmana

Aquest ha etat un bon cap de setmana perquè ha tingut de tot: un matí de dissabte de futbol amb els nens. Una bona migdiada. Una cursa (5 milles de Cerdanyola) a les 19.40h. Interessant i original: córrer de nit... Molt ben organitzada i on vaig fer el meu rècord de temps (8km en 46 min a ritme de 5.50 min /km)...
L'endemà dinar familiar a ca l'Andorrà (Castellfollit del Boix) on la meva germana GRAN va celebrar els 50 tacos!!!!Segueix tenint el bon costum de pagar-nos un bon dinar a tota la família!!!!
De tornada, directe a l'Auditori de St Cugat on gairebé no em deixen entrar al gran concert de Chucho Valdes i els seu jazz llatí. Vaig sortir just i hi havia "caravana"... Feia 10 minuts que havia començat i sort del cap de sala (que em coneixia de vista) que ens va colar per la porta de dalt !!!

Ara espero el grandiós concert de demà al Palau de la Música: Chick Corea, piano John McLaughlin, guitarra Kenny Garrett, saxo alt Christian McBride, contrabaix Vinnie Colaiuta, bateria ... buffffffffff

Millor quintet IMPOSSIBLE !!!!