dimarts, de novembre 04, 2008

Dedicat al mikel ...

Em vas demanar que "publicités" els concerts interessants, i així ho faré.
El passat cap de setmana vam viure 2 grans concerts a l'Auditori de St Cugat: Eliane Elias i Marc Johnson i Pedro Guerra.
El primer duet (piano i contrabaix) va ser d'un virtuosisme exagerat. Aquesta dona s'acaba el piano!!! Falten tecles !!!! Energia, tècnica i sensibilitat acompanyada per un dels millors contrabaixistes que va tenir Bill Evans. Val a dir que va haver un ple de gom a gom.

L'endemà vaig flipar amb el gran concert que ens va oferir Pedro Guerra, molt millor que quan va estrenar al palau de la Música. Es nota que han evolucionat i es coneixen perfectament. Va demostrar ser tot un professional, perquè l'auditori no arribava al quart d'entrada. No entenc com la gent s'ho deixa perdre. Si érem 150 persones érem molts...

Ara cal esperar a dijous; em fa molta il·lusió el concert de Pegasus, que no oblidem va tocar al Carneggie Hall i al festival de Montreaux fa ja uns quants anys. Espero que tornin aquells meravellosos sons...

T'espero a l'auditori de BCN , mikel !!! (encara hi ha entrades...)

1 comentari:

Mikel ha dit...

ei crack! el de Pegasus el tenia ben apuntat ja que no els he pogut veure mai ,pero el dijous van operar a la meva sogre i em vaig perdre el retorn dels cracks!! que espero que no es quedi en un sol concert!!