diumenge, de setembre 13, 2009

Can pericos ...

Ahir vaig anar a "CAN PERICO" per veure l'espanyol Madrid. Comentari ràpid i general:

Un camp molt agradable: il·luminació, visibilitat i so excel·lent.
Accessos horrorosos i parcament IMPOSSIBLE.
Ambient molt perico i gens madridista. Es va xiular, i molt, a l'equip messetari.
Vaig veure moltes senyeres i poquissimes "estanqueres".
A nivell esportiu, molta diferència. Resultat exagerat pel Madrid, però tenen molta arribada i l'espanyol no li fot un gol ni a l'arc de St Martí.

PD. Acostumat al camp nou, ahir vaig pensar que totes les aficions som iguals, excepte amb la presidència. Excepcional Laporta al capdavant del moviment independentista. El Jan no em cau especialment bé, però necessitem gent mediàtica que "es mulli" amb normalitat.
PD2. Impressionant el canal d'intereconomia. No tinc paraules.