dimarts, d’abril 25, 2006

Gran Tete ... el Montoliu.

Bon treball el darrer del Nano. I dedicat i inspirat en Menorca, la meva gran debilitat (que poc original sóc, oi?)
Però, què voleu que us digui ... Encara m'arriba més el Tete. Si us plau. Sé que pocs escoltem les músiques, però feu una excepció. Escolteu les notes. Sentiu les tecles. Tanqueu els ulls.
Enhorabona , Nano. Jo també estimo Mô.
Tete. Allà on siguis, espero que puguis VEURE, tot el que em fas SENTIR!
Tu, tan cec i jo tan sord...



10 comentaris:

Anònim ha dit...

Tete,tete,...
ja va bé que ens facis parar orella i "refinis" els gustos.
Sobre sentiments, vine al meu bloc.
Bona setmana.
Joaquim

Anònim ha dit...

Està bé l'últim treball del Serrat?
Jo no soc gaire amant d'ell però el Serrat Simfónico el vaig trobar horrorós, la música anava per una banda i ell cantant per una altra totalment diferent, un girigai dificil de digerir.

ZAGASO ha dit...

No està gens malament.
Res a veure amb el simfònic.
Molt intimista, personal i sensible.

M'agrada. Cal, però, escoltar-lo diverses vegades.

Plou al cor i Capgros, són impressionants!

Charlie ha dit...

No puc estar d'acord. Conec gent que va tocar amb ell, i m'han dit que, com a persona, era un fill de la grandíssima.
I jo, ho sento, mai he sabut separar música i persona. Per molt bo que es sigui com a músic, si ets mala gent...ets mala gent.

ZAGASO ha dit...

Jo he gaudit moltíssim, de grans fills de la putíssima!!!
No sé si ell ho és (crec que no...) però:

quants cabrons ens han fet vibrar?

Saps com és realment Etoo? O com era Einstein? O Milan Kundera? O Mozart? O el Llach? O Miró? O en Johan? ...

Jo jutjo l'art. La persona que la jutgi déu ... o qui sigui.

I repeteixo: bon disc.

ZAGASO ha dit...

Saps com era de cabró Miles Davis??? Llegeix la seva biografia i ho sabràs! La música que més m'ha fet trempar de món!!!

I Dalí!!! I els grans poetes ...

ZAGASO ha dit...

Per gaudir: jutjo el producte.

Per amistat o amor .... la persona

Per a sexe: el pit i el cul

Per al futbol .... que la fiqui.

Per a la feina: que rendeixi.

jejejejejejejeje

Anònim ha dit...

Buscant una altra cosa he vingut a parar a aquí. Cada cop m'agrada més això dels blogs, i aquest concretament m'ha enganxat una bona estona.

La veritat és que jo també admiro al gran Tete. Tot i que era un altre d'aquests grandíssims fills de la gran...! Però era un gran artista, una cosa no treu l'altre. El vaig conèixer personalment i, per sort, amb mí sempre es va comportar molt bé, però tinc companys que n'expliquen algunes de l'alçada d'un campanar.

I al Serrat també el tinc en un altar, tot i que pel què sé és encara més fill de sa mare que ho era el Tete. Per cert, no estic d'acord amb la valoració que feu del Serrat Sinfónico, a mi m'encanta, i el treball del Joan Albert Amargós el trobo impressionant!

Bé, perdoneu si m'he ficat on no em demanen (i, a sobre, amb uns mesos de retard), però aquesta és una de les gràcies d'aquest invent, no?

(Per cert, ara m'adono que el divendres 28 d'abril va ser el meu aniversari, quines coses, oi?)

ZAGASO ha dit...

Gràcies Joan. Sempre seràs benvingut ...

Aclareixo que a mi sí que em va agradar el sinfónico, però més pels arranjaments simfònics (mai millor dit) que com a Serrat pur.
Jo opinava sobre el nano amb la guitarra....

Ens llegim...

Anònim ha dit...

Where did you find it? Interesting read Are extra vitamins needed with amultivitamin Free bangla polyphonic ringtones Ferrari cake Starting salary forensic accounting bmw mitchell fishing reel http://www.freezers-4.info eric johnson state farm insurance ny Ultracet for arthritis pain relief domain name register food safety kitchen inspectors in ri pamela anderson picture cheap air flights travel tips Movie sex scene photos