dimecres, de novembre 01, 2006

Dia de morts? Dia d'alegria !


Avui és dia de votacions. La ciutadania estudia amb deteniment els programes que cada formació ofereix, per a deduir intel·lectualment, allò que ideològicament l'identifica.
Quin meravellós exercici democràtic.
Teòricament, a qualsevol àmbit ciutadà, aquesta nit hi hauria guanyadors i vençuts... Però NO. Avui guanyaran TOTS.
Avui és dia d'alegria garantida. Tot serà argumentat. Tot tindrà una segona lectura.
I així anem... Hi ha coses que no canvien mai...

Felicitem-nos. Avui guanyem tots. Àdhuc els morts han tingut el seu dia!!!

11 comentaris:

Chiringui (Trepanador) ha dit...

M´he posat tendre amb la foto...

ignasi ha dit...

Simbolitzen la castanyopolítica del país.

Halloween electoral!

^eMMa^ ha dit...

Sí, un pèl raro això de fer dues festes el mateix dia eh, perquè no ens enganyem això de les votacions és una festa i de les grosses.

salut!

Mikel ha dit...

No em vaig possar nervios ni negitos en cap moment de la nit electoral...m´estic fent gran??

Charlie Hi-Hat ha dit...

Si Mikel, i jo també.

jbauer ha dit...

Hola Ignasi, son la teva familia?
Jo ahir vaig anar a sopar a fora, total...

ignasi ha dit...

La del davant és la iaia...

Jo sóc el del fons a l'esquerra....

jejejejeje

Mr.Celofan ha dit...

Cuanta razón tienes.

Charlie Hi-Hat ha dit...

(el chiringui i el mr.celofan em fan por :s)

deric ha dit...

Què clar ho tenies que tothom guanyaria! com així ha estat!

ignasi ha dit...

celofan i deric

Era fàcil endevinar-ho. No sóc Rappel!!!! encara que m'agraden molt els seus tangas africans...

Charlie

a mi també!!!!!