dilluns, de juny 04, 2007

eCómeme

Això no és una producció de La Cubana ni un anunci de patates fregides. És simplement, una "putadeta" que m'envia l'amic Donaire. Sabent que sóc mestre, ha pensat posar-me uns ecodeures perquè no m'avorreixi en aquest tranquil i plàcid final de curs.

Però com que no vull quedar malament amb el poder (i un exparlamentari és el què és...jejejeje) em poso les piles.
Demà dia 5 serà el dia del Medi Ambient.L'objectiu d'aquest meme és proposar alguna idea que millori la qualitat del medi ambient i freni el progressiu deteriorament que pateix actualment.
A mi se m'acut expressar amb imatges com és de bonica la natura i com ens hem de preocupar perquè no desaparegui mai. Espero que us agradin...








(li passo la putadeta a : txell, oriol, mikel, charlie, celofan i pedro...)

4 comentaris:

Mr.Celofan ha dit...

Uf, que gran responsabilidad, mañana te doy la respuesta en mi blog.

ZAGASO ha dit...

Si voleu més imatges aneu almeu fantàstic fotolog:

http://www.fotolog.com/igsor

Què modesto....

Donaire ha dit...

Ets un crack. Ara et dec dos cafès.

Mikel ha dit...

No em barrufen els memes i menys d´ecologia ;-PPPP
LA meva proposta es que els politics vagin tots en bicicleta.