dijous, de desembre 15, 2005

Qualitat de la televisió actual.

Demano perdó per anticipat per les possibles contradiccions en que pugui caure, ja que tot i ser un crític absolut de la televisió que es fa avui dia, (crec que sempre), rebo més de 500 canals diferents gràcies a la meva afició pel satèl·lit (hispasat, astra, hotbird) , tdt...

Pot ser per això puc opinar amb coneixement de causa i amb la tranquil·litat moral de no haver pagat mai ni 1 cèntim per veure televisió. (per aquí no m'estendré amb detalls...)

Només em diverteixen:

  1. Els partits de futbol que juga el barça i aquells que perd el madrid.
  2. Un o dos concerts cada 5 anys que emeten amb certa gràcia.
  3. Alguna pel·lícula sense argument, ni diàleg, ni res que requereixi una atenció mínimament intel·lectual, però que en canvi t'alegri la vista amb preciositats de pits i cuixes que no es veuen normalment pel carrer. (excuses a les feministes ...)
  4. Alguns programes infantils que fan possible descansar durant 10 minuts dels meus fills. Són però prou intel·ligents com per no aguantar més de 15 minuts.
  5. La casa de gran hermano. He de reconèixer que un cop al més, (més és perillós) relaxa d'allò més sentir-se culturalment afortunat. Veure segons què, reconforta i ens acosta al món animal, i de vegades vegetal
  6. Només algun Salsa Rosa o Aquí Hay Tomate (a la comunitat blogger no sabreu què és ...) si hi ha marro del fort i puc observar com pot arribar a ser de bèstia, ridícul, violent o mentider l'èspècie humana per guanyar diners o ser famós.
  7. Reconec la meva admiració per esports mai prou valorats, com aquell on quatre nòrdics eixuguen el gel perquè llisqui una bola enorme. Brutal. O la natació, amb aquelles trepidants i emocionants retransmissions que fan pujar les pulsacions dels espectadors i témer pel ritme cardíac del personal. O el gran billar a tres bandes ...
  8. Adoro les migdiades de ciclisme. Tant me fa vuelta, giro o tour. La bici m'importa un rave, però em clapo segur..
  9. i amb categoria especial, mai no he gaudit tant com quan posaven al Sr Aznar parlant anglès als USA. Això no té preu. Ni l'admirat Capri ho podria igualar...

un altre dia us escriuré d'allò que no m'agrada... però em fa por que sigui massa llarg


14 comentaris:

Ferran Caballero ha dit...

I això del satèlit com funciona? Jo també vull més canals de qualitat.

ZAGASO ha dit...

És fàcil.
Es compra un descodificador de satèl·lit digital. N'hi ha per 60 €. S'instal·la una parabòlica orientada a Hispasat, Astra o allà on vulguis i s'investiga ...
Fes una ullada als foros de www.zackyfiles.com i en tornem a parlar.

BARBALTA ha dit...

querido ignasi

El echo de utilizar esa imagen para mi significa totalmente lo contrario es decir , yo soy madrileño pero creo que uno es esclavo de sus palabras y mas un politico.
Estoy totalmente de acuerdo con esa afirmacion si un parlamento elegido democraticamente propone una modificacion de su estatuto me parece totalmente legitimo y se debe seguir su tramitacion y su discusion, y si Jose Luis dijo en campaña electoral eso lo debe cumplir , pues hubo gente que le voto por ello.
Luego se puede estar de acuerdo o no con el estatuto , en su totalidad o por partes , pero cualquier idea por contraria que sea debe poder ser discutida.

En absoluto me has molestado creo que has malinterpretado la utilizacion de esta imagen porque era lo contrario
Un saludo

ZAGASO ha dit...

Gracias Barbalta.
Te dejo respuesta en tu buen blog.

Saludos

ZAGASO ha dit...

Però no t'enganyis Ferran:

televisió i qualitat és com intel·ligència militar...

Pedro ha dit...

I el Miki Moto? I caçadors de bolets? I Ventdelplà?

ZAGASO ha dit...

El programa de l'estimat Miki Moto m'agrada, però no suporto la musiqueta del parapapa papa... Se'm for al cervell i em costa dormir...

Caçar bolets no età fet per mi. Mai no n'he vist ni un.

Vent del Pla no l'he vist mai.

I recorda que sóc un intel·lectual: Àgora, Thalasa i Signe dels temps és allò que , tanmateix si més no i adhuc, em fa gaudir...


Jejejejeje

Mikel ha dit...

Ei Ignasi!!!
Tu que dominas el mon del satelit podries avisar de on es poden veure partits del barça sense pagar el partit al putu canal satelite digital. He sentit algun cop que al jazzera i algun altre canal els fan pero no se on trobar-los.

ZAGASO ha dit...

Tema relliscós. A veure com t'ho explico sense poder ser acusat de pirateig.

En primer lloc t'he de dir, que alguns depravats i estafadors,han rebut tots els canals del pijital pus, per la cara, carregant el programa corresponent per internet. Evidentment JO MAI no he fet això... Però un amic, d'un amic meu, té un cosí que sí ho fa i sembla ser que ara no es veu gairebé res,però aviat tornaran a néixer flors, com sempre. Surten, duren el que dura i se'n van. I així anar fent...

Tot i això, amb l'antena orientada convenientment es poden veure molts partits per Portugal, Al Jazira Sports o caçant feeds directes, que són el senyal intern que usen les teles.
El tema és divertit i distret, segons m'han dit clar. Llàstima que jo mai no ho faria.....

Si vols esbrinar-ho ... visita això...
http://www.zackyfiles.com/foros.htm

De vagades hi ha massa gent i no pots entrar. Prova a hores rares.
Això m'han dit, eh!!!!

Anònim ha dit...

500 canals??????????????
I tens temps de veure'ls tots? Amb la meva afició al zaping em tornaria boig, (ja hi acabo amb només 8 canals.
Ara:
1. futbol: aggggg
2. concerts a la tele: insoportables
3. et canvio el pit i cuixa per una bona dosi de músculs ;)
4. ni idea, no tinc nens
5. Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!
6. Més aaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!
7. Em quedo amb la natació (veure aquells cossos musculosos, mullats, depiladets... mmmmm
8. m'apunto a la migdiada, la vuelta insoportable.
9. Hi estic d'acord, no té preu. Però et recordo del dia que va parlar castellà amb accent entre mexicà i ianqui.

ZAGASO ha dit...

Vigila Frederic que t'estàs perdent!!!!`

Jo només parlava de tv...

per, què seria de la tv sense sexe ni calentor????

Estic amb tu, però amb un altre color...

Anònim ha dit...

;)
són les hormones del cap de setmana, Ignasi

ZAGASO ha dit...

Afortunat frederic, afortunat...

Les meves hormones són menjades pels meus extraordinaris fills de 4 i 8.

Afortunat, Frederic ... et felicito!!!

Galderic ha dit...

Visca l'Àgora, sí senyoooor!!!!