divendres, de setembre 28, 2007

POLICE ... meravellós...

Potser perquè creia anar a una litúrgia octogenària, plena d'oxigen i melangia i em vaig trobar amb una energia i vitalitat sorprenent (amb arranjaments inicials curiosos).

Sigui perquè vaig conèixer en mikel i vaig estar molt agust.

O perquè vaig simplement arribar a l'estadi, després d'haver de tornar a St Cugat perquè la meva amigueta s'havia deixat les entrades!!!!!!!!!!


Però em va agradar MOLTÍSSIM!!!


Pd: I jo sóc sempre dels que porten la contrària... Ni que sea pa joé! Però aquesta vegada em rendeixo.






7 comentaris:

Charlie ha dit...

EH! que NO NOMÉS vas conèixer en Mikel! juasjuasjuasjuas :P

Jo Mateixa ha dit...

Molt be, molt be, amb fotos i tot, això si que es una crònica sentimentl d'emocions :-)

ddriver ha dit...

que bo veure un els seus idols,i per el que diuen es van lluir tocant i no com altres que venen a lluir el palmet

Sergi ha dit...

Snif snif... i jo a casa veient la tele... snif snif... buaaaaaaaaaaaaaaaaaabuaaaaaaaaaaaaaa... Bé, una altra dècada serà...

ZAGASO ha dit...

Hòstia Charlie!!!

M'he oblidat de tu... jejejeje

És que no et vaig conèixer en les millors condicions: 1 minut i enmig la multitud!!!!

jejejejejejejeje

Haurem de muntar una trobadeta uns quants....

ZAGASO ha dit...

Què us sembla això?


http://www.youtube.com/watch?v=fo6_r2yVjoU

http://www.youtube.com/watch?v=HiSMaJsgDjQ

Mikel ha dit...

La veritat es que el concert va estar genial i la companyia tambe!
Gracies Ignasi!